مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:472022-06-27سياسي

آغاز مراسم افشای حقوق بشر آمریکایی در همدان


امروز مراسم افشای حقوق بشر آمریکایی در همدان برگزار و از «پیام آوران نور» تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسمی به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در باغ موزه همدان با همکاری دستگاه هایی چون بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دفتر پیام آوران نور برگزار شد و تعدادی از راویان دفاع مقدس و خانواده های شهدا تقدیر شدند.

مسئول موسسه پیام آوران نور همدان در این مراسم با بیان اینکه سال 95 دفتر پیام آوران ایثار در استان شکل گرفت و طی چهار سال به عنوان برتر کشوری شناخته شده است اظهار کرد: در این راستا آموزش راهیان نور بین المللی را به مجموعه پیام آوران همدان اختصاص داده اند که اتفاقی در خوری است.

سید جعفر دعوتی با اشاره به اینکه این آموزش ها برای کشورهای منطقه است بیان کرد: امیدواریم روزی راهیان نور یمن را برگزار کنیم.

رییس بنیاد شهید و ایثارگران استان همدان نیز با بیان اینکه ششم تیرماه سال 1360 منافقان کوردل به نیابت از آمریکای جنایتکار اقدام تروریستی علیه مقام معظم رهبری زدند اظهار کرد: بعد از گذشت 40 سال از آن واقعه ایشان همچنان زعامت مسلمانان و مستضعفان جهان را بر عهده دارند که روز به روز بر گستره آن افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراسم افشای حقوق بشر آمریکایی در همدان

آغاز مراسم افشای حقوق بشر آمریکایی در همدان