مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:372022-06-27سياسي

مردانی: موج هفتم کرونا تا پاییز نداریم/ ایران جزو کشورهای برتر در کنترل کووید19


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اکنون کرونا به سمت مهار شدن پیش می رود و مرگ ناشی از کرونا به صفر می رسد، آمار ابتلا تک و یا دو رقمی می شود این ها همه آثار و نتایج جدیتی است که دولت از ابتدا در موضوع صیانت از جان مردم در برابر کرونا نشان داد و اکنون .

- عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بر اساس یافته های اپیدمیولوژی در ایران، بروز عفونت های ویروسی مانند کرونا در تابستان اندک است و موج هفتم کووید 19 نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اکنون کرونا به سمت مهار شدن پیش می رود و مرگ ناشی از کرونا به صفر می رسد، آمار ابتلا تک و یا دو رقمی می شود این ها همه آثار و نتایج جدیتی است که دولت از ابتدا در موضوع صیانت از جان مردم در برابر کرونا نشان داد و اکنون ضمن مهار اپیدمی شدن کرونا به سمت اندمیک شدن آن در جامعه پیش برویم.

این برنامه چنان موفقیت آمیز بود که در هفته سوم خرداد ماه 1401، مصادف با هفته 121 همه گیری کرونا در کشور، کاهش و ثبات بیماران بستری در 21 استان و کاهش یا ایستایی موارد مثبت متوفی در 29 استان کشور گزارش شده است.

بررسی هفتگی وضعیت موجود کرونا در کشور در هفته سوم خرداد مصادف با هفته 121 همه گیری، نشان می دهد که در هفته اخیر تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده 892 نفر، تعداد موارد بستری جدید 198 و تعداد موارد ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردانی: موج هفتم کرونا تا پاییز نداریم/ ایران جزو کشورهای برتر در کنترل کووید19

مردانی: موج هفتم کرونا تا پاییز نداریم/ ایران جزو کشورهای برتر در کنترل کووید19