مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:222022-06-27اجتماعي

ماجرای خشک کردن ده ها نخل با گازوییل در حمیدیه چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، یک فعال محیط زیست در حمیدیه در 25 کیلومتری شمال غرب اهواز، با اشاره به از بین رفتن عمدی ده ها نفر نخل مثمر این شهرستان با ریختن گازوییل، خواستار ورود مراجع قضایی برای برخورد با متخلفان شده بود.

  او ادعا کرده بود در روزهای اخیر تعداد زیادی از نخل های مثمر دو نخلستان در ابتدای مسیر اهواز- حمیدیه، با ریختن گازوییل خشک شده اند و طبق بازدید میدانی اش در روز پنجشنبه از این نخلستان ها، مسئله را بررسی و تایید میکند.

 حمید مطرودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حمیدیه پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با رد تلف شدن ده ها نخل مثمر به واسطه گازوییل در حمیدیه، اظهار کرد: دو فرد با همدیگر  اختلاف خانوادگی داشتند که یکی از آن ها اقدام به ریخت گازوییل در کنار نخل ها طرف مقابل می کند.

وی با بیان اینکه نخل ها بارور و مثمر نبوده و پاجوش نخل بوده اند، افزود: بنده هنوز  از محل حادثه بازدید نکردم  تا رقم دقیق نخل های تلف شده را اعلام کنم ضمن اینکه میزان خسارت باید کارشناسی بشود تا به صورت دقیق در این خصوص اظهار نظر کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حمیدیه گفت: ما در مسائل شخصی ورود نمی کنیم و مالک پاجوش های نخل باید از طریق قضایی از فرد خاطی شکایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خشک کردن ده ها نخل با گازوییل در حمیدیه چیست؟

ماجرای خشک کردن ده ها نخل با گازوییل در حمیدیه چیست؟