مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:172022-06-27سياسي

واکنش سردار باقری به حضور اسراییلی ها در خلیج فارس: مطمئنا عکس العمل نشان می دهیم


مسئله امنیت مرز های ایران و پاکستان از مهمترین مسائل بین دو کشور بوده است و بنده در سفری که به پاکستان داشتم به طور جدی پیگیر موضوعات مشترک دو کشور به ویژه در حوزه امنیت مرزی بوده ام.

- واکنش سردار باقری به حضور اسراییلی ها در خلیج فارس: مطمئنا عکس العمل نشان می دهیم مسئله امنیت مرز های ایران و پاکستان از مهمترین مسائل بین دو کشور بوده است و بنده در سفری که به پاکستان داشتم به طور جدی پیگیر موضوعات مشترک دو کشور به ویژه در حوزه امنیت مرزی بوده ام.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح عضویت رژیم صهیونیستی در سنتکام و استقرار تجهیزات و حضور آن در رزمایش ها را بسترساز ایجاد تهدیداتی برای منطقه عنوان کرد و گفت: ما این تهدیدات را برنمی تابیم و مطمئنا در قبال آن عکس العمل نشان می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح در دیدار با ندیم رضا رییس کمیته مشترک روسای ستاد ارتش پاکستان اظهار داشت: بدون تردید در سال های اخیر با تلاش فرماندهان و مسئولان دو کشور روابط فی مابین توسعه خوبی یافته و این روابط باید توسعه و استمرار یابد.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم دو کشور از ظرفیت های قابل توجهی برخوردارند، گفت: باید در راستای تقویت همکاری های مشترک بیشتر تلاش کنیم؛ در 5 سال گذشته ما تعاملات و رفت آمد های زیادی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سردار باقری به حضور اسراییلی ها در خلیج فارس: مطمئنا عکس العمل نشان می دهیم

واکنش سردار باقری به حضور اسراییلی ها در خلیج فارس: مطمئنا عکس العمل نشان می دهیم