مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:422022-06-27سياسي

دستگاه های خدمات رسان در قرچک مستقر می شوند


معاون توسعه و مدیریت استانداری تهران گفت: در دبیرخانه شورای اداری استان پیگیر استقرار دستگاه های خدمات رسان در شهرستان قرچک هستیم که با رفع مشکلات و موانع موجود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، قدرت الله شفیقی معاون توسعه و مدیریت استانداری تهران ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک، اظهار کرد: شورای اداری می تواند بخش مهمی از مشکلات را رفع کند، جلسات شورای اداری شهرستان را جدی بگیرید، پیگیر مصوبات شورای اداری را در دستور کار قرار دهید، تا اثر گذاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه در دبیرخانه شورای اداری استان پیگیر استقرار دستگاه های خدمات رسان در قرچک هستیم گفت: بخشی از دستگاه ها مشکلات ساختاری، بوجه ای و غیره دارند که با رفع آنها، در شهرستان مستقر می شوند.

معاون توسعه و مدیریت استانداری تهران افزود: اصلاح الگوی مصرف با حضور رؤسای ادارات خدمات رسان برگزار شده، بحث الگوی مصرف را ادارات خدمات رسان را جدی بگیرید، در استان تهران برق 8 الی 9 دستگاه اجرایی قطع شده است و این مسئله جدی است و مسائل امنیتی را در پی دارد.

شفیقی گفت: در حال حاضر جمعیت شهرستانها افزایش پیدا کرده، خدمات رسانی زیاد شده ولی ساختار اداری شهرستانها تغییر پیدا نکرده است، باید چارت اداری با نظر کارشناسی به ادارات کل ارسال شود تا نیروی انسانی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های خدمات رسان در قرچک مستقر می شوند

دستگاه های خدمات رسان در قرچک مستقر می شوند