مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:222022-06-27سياسي

مدیرعامل سیمان لامرد: آمادگی خود را جهت اختصاص سیمان اعلام کرده بودیم


شرکت سیمان لامرد در پی اظهارات امام جمعه بیرم پیرامون اختصاص ندادن سیمان به مناطق سیل زده توسط این شرکت، جوابیه ای صادر کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل سیمان لامرد در پاسخ به موارد مطرح شده در خطبه های نماز جمعه هفته قبل شهر بیرم و همچنین مصاحبه های متعاقب آن از جانب مسئولین محترم بنیاد مسکن درخصوص تامین سیمان زلزله زدگان شهر بیرم لارستان، توضیحات ذیل را خدمت عزیزان تقدیم می نمایم: 1- بهمن ماه 1400 و در حاشیه بازدید استاندار محترم فارس از کارخانه سیمان لامرد، جناب آقای دکتر جمشیدی مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس موضوع همکاری جهت تخصیص سیمان مورد نیاز  بازسازی مناطق سیل زده را مطرح نمودند که در همان وقت ، آمادگی خود را جهت همکاری اعلام نمودیم.

رهگذر آن مذاکره ، دو نامه مدیرکل محترم دفتر فنی و فرماندار محترم شهرستان لامرد در بهمن ماه و حدود دو ماه و نیم بعد ، معرفی نامه های  بنیاد مسکن محترم شهرستان لامرد  بود که سیمان مورد تقاضای افراد معرفی شده را خارج از بورس و به قیمت مصوب سال 1399 تحویل دادیم.

2- لازم به تاکید است تاکنون علیرغم گذشت بیش از شش ماه از سیل سال گذشته بیرم ، هیچ شخصی حقیقی یا حقوقی جهت سیمان مناطق سیل زده  بخش عزیز بیرم ، درخواستی در قالب نامه ، تماس تلفنی ،  ارسال پیامک و یا هر شیوه دیگری  به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سیمان لامرد: آمادگی خود را جهت اختصاص سیمان اعلام کرده بودیم

مدیرعامل سیمان لامرد: آمادگی خود را جهت اختصاص سیمان اعلام کرده بودیم