مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:172022-06-27سياسي

معتادان متجاهر در خانه درمان شوند


معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ما به دنبال این هستیم که بسیاری از معتادان متجاهر در خانواده درمان شوند و نیازی به اردوگاه و کمپ نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد جمال لو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشست اظهار کرد: احتمالا برای بسیاری از مشکلات ما راهکارهایی وجود دارد که به دلیل فرآیندها دچار سقف شیشه ای شده ایم و این می تواند اجازه تغییر را ندهد.

وی افزود: ما یک خانه خلاق نوآوری را راه اندازی کرده ایم و به دنبال این هستیم که به یک راه حل مشترک برای کمک به حوزه اعتیاد برسیم.

جمال لو ادامه داد: اصولا تغییر با یک لشکر رخ نمی دهد بلکه می تواند با یک یا چند نفر این تغییر شکل بگیرد و در ستاد به دنبال آن هستیم که خروجی های مطلوبی را به دست آوریم.

جمال لو ادامه داد: در این نشست به دنبال ایجاد زیست بوم نوآوری مبارزه با مواد مخدر و استفاده از تمامی ظرفیت های نوآوری در این حوزه هستیم.

وی افزود: ما این اتفاق را از سال گذشته طی تفاهم ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاونت علمی ریاست جمهوری مرکز نوآوری یاریگران زندگی راه اندازی شد.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر یادآور شد: طرح هایی که به این مرکز می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان متجاهر در خانه درمان شوند

معتادان متجاهر در خانه درمان شوند