مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:572022-06-27سياسي

رییسی: جای پای نفاق در هر فتنه ای دیده می شود


رییس جمهور با بیان اینکه در هر شیطنت و فتنه ای در کشور جای پای نفاق دیده می شود،گفت: جریان انقلاب باید آگاه باشدتا جریان نفاق نتواند اهداف پلید خود را دنبال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز (دوشنبه) در همایش قوه قضاییه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران او،گفت: در تحلیل حادثه هفتم تیر و قضایای سال 60، جریان نفاق با پشتیبانی نظام سلطه تصمیم داشت که جبهه انقلاب و نمادهای انقلاب را ترور شخص و ترور شخصیت کند.

وی خاطر نشان کرد: دهه 60 را به یاد بیاورید و ببینید منافقین چگونه و چه چهره هایی را ترور کردند و با نشر شایعات و تهمت ها به سمت حاشیه سوق دادند.

امام خمینی(ره) از مظلومیت شهید بهشتی به صورت ویژه یاد می کردند.

رییس جمهور تصریح کرد: با شهادت مرحوم رجایی و بهشتی و چهره های نماد انقلاب می خواستند جریان انقلاب را به حاشیه رانده و تسلط نظام سلطه را بر کشور فراهم کنند.

در جنگ اراده ها خداوند اراده کرد و حق طلبان و جبهه انقلاب را بر جبهه نفاق پیروز کرد.

رییسی با بیان اینکه در هر شیطنت و فتنه ای در این 40 سال کشور جای پای نفاق دیده می شود، گفت: جریان نفاق با نظام سلطه سعی داشتند شیطنت خود را ادامه دهند، اما جریان انقلاب باید آگاه باشد تا جریان نفاق نتواند اهداف پلید خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: جای پای نفاق در هر فتنه ای دیده می شود

رییسی: جای پای نفاق در هر فتنه ای دیده می شود