مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:522022-06-27سياسي

«مینسک» میزبان نشست شورای هماهنگی دادستان های کل همسود


سی و دومین نشست شورای هماهنگی دادستان های کل کشورهای جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع در شهر «مینسک» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، نعمت الله یولداش اف دادستان کل ازبکستان در سی و دومین نشست شورای هماهنگی دادستان های کل کشورهای جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع در شهر مینسک حضور پیدا کرد.

در این نشست رؤسا و هیأت های دادستانی کل آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، تاجیکستان و ازبکستان شرکت کردند.

در این مراسم از کمیته اجرایی کشورهای جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع لئونید آنفیموف معاون اول کمیته اجرایی و دبیر اجرایی کشورهای جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع شرکت کرد.

روسای دادستانی های کل کشورهای جامعه مستقل مشترک المنافع تجربیات خود را در ردیابی و بازگرداندن دارایی های غیرقانونی، بازسازی اماکن تاریخی، نظارت بر اجرای قوانین در زمینه های حمایت از حقوق کارآفرینان، مقابله با پخش گزارش های افراط گرایی، مقابله با مهاجرت غیرقانونی را در میان گذاشتند.

شرکت کنندگان در این نشست نتایج اجرای برنامه های همکاری های بین دولتی در سال 2021 میلادی در مبارزه با جرایم، تروریسم و ​​دیگر پدیده های خشونت آمیز افراط گرایی، تحکیم امنیت مرزها در مرزهای خارجی را جمع بندی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مینسک» میزبان نشست شورای هماهنگی دادستان های کل همسود

«مینسک» میزبان نشست شورای هماهنگی دادستان های کل همسود