مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:522022-06-27اقتصادي

حضور 4 واحد دانش بنیان سمنان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی


معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از حضور چهار واحد صنعتی دانش بنیان این استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی شرکت های کوچک و متوسط خبر داد که همزمان با دهه تولید و تجارت در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی رحمانیان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار واحدهای صنعتی این استان ازجمله تجیران ، سامفر ، رویان دارو و نانوژن دارو با حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی شرکت های کوچک و متوسط ویژه دانش بنیان ها و کسب و کارهای نوپا حضور دارند.

وی بیان کرد: شرکت رویان دارو با سرمایه گذاری بالغ بر 394 میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه 12 هزار و 700 تن انواع داروهای مورد مصرف دام و طیور به صورت پودر و مایع و انواع داروهای تزریقی دام و طیور را دارد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: حدود 169 قلم داروی مورد مصرف دام و طیور در این واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سمنان تولید می شود و توانسته است زمینه اشتغال 480 نفر را فراهم کند.

رحمانیان ادامه داد: شرکت دانش بنیان نانوژن دارو تولیدکننده دارو، مواد اولیه و ملزومات دارویی و محلول های ضدعفونی کننده با ظرفیت اسمی 6 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 4 واحد دانش بنیان سمنان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی

حضور 4 واحد دانش بنیان سمنان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی