مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-27اجتماعي

اعزام نخستین گروه زائران حج تمتع مازندران به سرزمین وحی


نخستین گروه زائران حج تمتع سال 1401 با ظرفیت 255 زائر صبح امروز عازم سرزمین وحی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نخستین پرواز زائران حج تمتع سال 1401  مازندران با ظرفیت 255 زائر صبح امروز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی شدند و تا روز نهم تیرماه تمامی زائران استان، در سرزمین وحی حضور خواهند داشت.

عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران در این باره، اظهار کرد: امسال تعداد 11 کاروان به ظرفیت هزار و 460 زائر با همراهی بیش از 50 عوامل در مناسک حج حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: تمامی اقدامات از جمله انجام کامل معاینات جهت احراز استطاعت جسمی زائرین و همچنین آموزش زائران مطابق با سرفصل های ابلاغی سازمان حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در موضوعات اجرایی و نیز آموزش اعمال و مناسک انجام گردید تا زائران استان مازندران با آمادگی کامل جهت انجام مناسک حج اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: تمامی امکانات جهت استقبال از زائرین در مدینه منوره و مکه مکرمه در حوزه اسکان، تغذیه و حمل و نقل،خدمات پزشکی و درمانی و بیمه فراهم است.

  سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه های مازندران نیز اظهار کرد: از 6 تیر ماه به مدت سه روز پرواز حج تمتع در قالب 6 پرواز  از فرودگاه شهدای ساری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نخستین گروه زائران حج تمتع مازندران به سرزمین وحی

اعزام نخستین گروه زائران حج تمتع مازندران به سرزمین وحی