مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:272022-06-27سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری ادارات کل کتابخانه های عمومی و استانداری مرکزی


با هدف ترویج کتابخوانی، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک در نشست سکینه خاتون مهدیان پور، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی با پروین مفتح زاده، دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی، تفاهمنامه همکاری با هدف برگزاری برنامه های مشترک ویژه بانوان و مادران خانه دار به امضا رسید.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی در این نشست گفت: بانوان نقش بی بدیلی در توسعه شاخص های فرهنگی و اجتماعی دارند و مادران با تربیت نسلی کتابخوان می توانند فرهنگ جامعه را ارتقاء دهند.

مهدیان پور افزود: افزایش سطح آگاهی و مشارکت بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه که نقشی انکار ناپذیر در توسعه فرهنگی جامعه دارد، می تواند حرکت در مسیر نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را شتاب بخشیده و آن را هموارتر سازد.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات و تخفیف نیم بهاء عضویت برای کارکنان اداره کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی و کلیه مشاورین بانوان دستگاههای اجرایی سطح استان، همکاری مشترک در برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط با دستورالعمل ابلاغی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همکاری و پیگیری جهت تجهیز و راه اندازی کتابخانه ویژه ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری ادارات کل کتابخانه های عمومی و استانداری مرکزی

امضای تفاهم نامه همکاری ادارات کل کتابخانه های عمومی و استانداری مرکزی