مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:022022-06-27سياسي

کاهش 20 درصدی «جمعیت کیفری» در دستور کار دادستانی قرار دارد


امیدواریم تا پایان سال با برنامه ریزی و تلاش تمامی همکاران قضایی، شاهد کاهش 20 درصدی جمعیت کیفری زندان ها باشیم و بتوانیم شرایط آزادی و استفاده از نهادهای ارفاقی را برای برخی از مددجویان فراهم سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: 15 برنامه در راستای اجرای سیاست های قوه قضاییه در استان برنامه ریزی شده و اولویت اول در حوزه پیشگیری، کاهش جمعیت کیفری است و اولین برنامه ما اصلاح ذات البین با دو هدف کاهش جمعیت و محکومیت کیفری است.

وی افزود: امیدواریم تا پایان سال با برنامه ریزی و تلاش تمامی همکاران قضایی، شاهد کاهش 20 درصدی جمعیت کیفری زندان ها باشیم و بتوانیم شرایط آزادی و استفاده از نهادهای ارفاقی را برای برخی از مددجویان فراهم سازیم.

دادستان جدید مرکز استان اظهار کرد: از امروز کارگروه سازش در همه کلانتری ها فعال شده تا علاوه بر مجموعه های قضایی و شوراهای حل اختلاف از ظرفیت مجموعه انتظامی استان هم در صدد ایجاد صلح و سازش به درستی استفاده شود.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: پرونده هایی همچون تصادفات، حوادث ناشی از کار و تخلفات پزشکی را به شورای حل اختلاف ارجاع خواهیم داد تا منتهی به سازش شود و شاهد کاهش جمعیت کیفری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی «جمعیت کیفری» در دستور کار دادستانی قرار دارد

کاهش 20 درصدی «جمعیت کیفری» در دستور کار دادستانی قرار دارد