مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-27سياسي

پایان یک دهه انتظار؛ منطقه ویژه اقتصادی شهرضا به تصویب رسید


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بالاخره بعد از گذشت بیش از یک دهه از اخذ مجوز منطقه ویژه اقتصادی در شهرضا این منطقه در مجاورت کریدور شمال به جنوب کشور در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به تصویب رسید.

- سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی شهرضا یکی از مناطق ویژه اقتصادی مهم کشور است که از سال 1389 مجوزهای لازم را کسب کرده است، اما اجرای آن تاکنون به دلیل دست اندازی ها و مانع های بسیار بر زمین مانده بود.

وی با بیان اینکه این منطقه به مساحت 500 هکتار ساخته می شود، افزود: در مرحله نخست 300 هکتار زمین به این منطقه اقتصادی اختصاص داده شده است و در مرحله دوم 200 هکتار دیگر اضافه می شود.

محمودی بیان کرد: بالاخره بعد از گذشت بیش از یک دهه از اخذ مجوز منطقه ویژه اقتصادی در شهرضا این منطقه در مجاورت کریدور شمال به جنوب کشور در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به تصویب رسید.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تصویب این منطقه باید جلسات آن در سازمان محیط زیست کشور برگزار شود، گفت: بعد از گرفتن جلسه در سازمان محیط زیست منطقه ویژه اقتصادی شروع به کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان یک دهه انتظار؛ منطقه ویژه اقتصادی شهرضا به تصویب رسید

پایان یک دهه انتظار؛ منطقه ویژه اقتصادی شهرضا به تصویب رسید