مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-27سياسي

مراسم مسجد مقدس جمکران در هفته جاری


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، برنامه های این مکان مقدس به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) و سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی(ع)، - حجت الاسلام مهدی حسین آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، در تشریح برنامه های این هفته مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: برنامه های این هفته از روز سه شنبه با محفل انس با قرآن و عترت پیش از اقامه جماعت مغرب و عشا آغاز و پس از اقامه نماز، مراسم قرائت دعای توسل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین واضحی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: چهارشنبه مراسم سوگواری شب شهادت امام جواد (ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی و مداحی حاج جواد اشعری برگزار می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم عزاداری در سالروز شهادت امام جواد (ع) خبر داد و گفت: این برنامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مداحی کربلایی احمد نصرالهی برگزار می شود؛ مراسم قرائت دعای کمیل این هفته نیز همزمان با شام شهادت جوادالائمه (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین گنجی و مداحی حاج علی حبیب زاده در صحن جامع مهدوی برگزار می شود.

حسین آبادی با اشاره به اینکه روز جمعه مصادف است با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، بیان کرد: مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم مسجد مقدس جمکران در هفته جاری

مراسم مسجد مقدس جمکران در هفته جاری