مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:272022-06-27بين الملل

النجباء: گروه های سیاسی عراق عازم نجف اشرف شوند


سخنگوی جنبش النجباء عراق پیشنهاد داد که برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی این کشور، همه گروه های سیاسی عازم نجف شوند و از مرجعیت عالیقدر شیعیان کمک بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نصر الشمری سخنگوی جنبش النُجَباء عراق در واکنش به وضعیت سیاسی کنونی این کشور، طی پستی در توییتر، تصریح کرد که کسی جز مرجعیت عالیقدر دینی دارای شرایط لازم برای اتخاذ یک تصمیم سرنوشت ساز و منصفانه نیست.

وی نوشت:  صحنه سیاسی کنونی در عراق به اندازه ای پیچیده است که ما به یک تفکر برتر، بینش عمیق، و تصمیماتی سرنوشت ساز و منصفانه نیازمندیم و کسی جز مرجعیت دینی دارای همه این صفات و توانمندی ها نیست .

سخنگوی النجباء در ادامه تصریح کرد: بنابراین بر همه گروه های سیاسی فرض است که عازم نجف شده و تمام موانع و دلایلی که موجب شده تا مرجعیت درهای خود را به روی طبقه سیاسی ببندد، از میان بردارند و کسانی را به مرجعیت معرفی کنند که به شایستگی،  شفافیت و پاک دستی شهرت داشته باشند.

این اتفاق باید قبل از رفتن کشور به طرف مسیری مجهول مملو از خطرات، توطئه ها و چالش ها،  صورت گیرد.

دو هفته پیش نیز، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق با اشاره به نقش مرجعیت در زندگی مردم عراق و توانایی آن در مقابله با بحران ها و ایجاد تحول و تغییر و نقش تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النجباء: گروه های سیاسی عراق عازم نجف اشرف شوند

النجباء: گروه های سیاسی عراق عازم نجف اشرف شوند