مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:222022-06-27سياسي

ضرورت تدوین برنامه چهارم توسعه شهری در حوزه فرهنگی


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بر ضرورت تدوین برنامه چهارم توسعه شهری در حوزه فرهنگی از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در خصوص بررسی برنامه های اوقات فراغت و ماه های محرم و صفر سازمان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا و رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به همراه معاونان این سازمان حضور داشتند.

نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بعد از گزارش رییس سازمان فرهنگی و هنری در این جلسه گفت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یک سازمان کاملا تخصصی  است و تاکنون مدیران توانمند و کارآزموده ای را به خود دیده است.

این سازمان بنا به دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نیاز جامعه ایجاد شد که با بهره گیری از نیروهایی متخصص و کارشناس به جوهره و شالوده بسیار قوی دست یافت.

  وی در ادامه اظهار داشت: باید متولی کارهای هنری در شهرداری تهران را سازمان فرهنگی و هنری دانست و بر این نکته تاکید کرد که اگر ماموریت ها به درستی انجام شود هیچ گونه موازی کاری بین این سازمان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به وجود نخواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین برنامه چهارم توسعه شهری در حوزه فرهنگی

ضرورت تدوین برنامه چهارم توسعه شهری در حوزه فرهنگی