مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 08:522022-06-27بين الملل

جاسوسان جدید موساد از طریق کدام رسانه ها جذب می شوند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واشنگتن پست، جاسوسان سابق موساد در این باره می گویند: موساد شمار زیادی برنامه های تلویزیونی، - نفوذ گسترده رژیم صهیونیستی بر رسانه های بزرگ تولیدکننده محتوا در سطح جهان به سطحی رسیده که از نگاه افسران سابق موساد این نفوذ، امری حیاتی برای رژیم صهیونیستی و ادامه بقای آن محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واشنگتن پست، جاسوسان سابق موساد در این باره می گویند: موساد شمار زیادی برنامه های تلویزیونی، فیلم و سریال دارد که وجهه این سازمان را بهبود بخشیده و از موساد، نمایی رویایی به مخاطبان ارائه می دهد.

بر این اساس، در این تولیدات رسانه ای، جاسوس موساد یک شخصیت خاص و برجسته نمایش داده می شود که به طور جدی در شبکه های اجتماعی حضور دارد و از لحاظ مجهز بودن به فناوری های روز جهان در بالاترین سطح قرار دارد.

در واقع در این تولیدات رسانه ای سعی می شود چهره واقعی و تروریستی موساد پنهان مانده و مسائل ساختگی و مثبت به مخاطبان ارائه شود.

از جمله نتفلیکس؛ این شرکت آمریکایی تولید کننده فیلم و سریال که از مشهورترین برند ها در این زمینه محسوب می شود، یکی از اصلی ترین کانال های انتشار داستان ها و روایت های مدنظر موساد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسان جدید موساد از طریق کدام رسانه ها جذب می شوند؟

جاسوسان جدید موساد از طریق کدام رسانه ها جذب می شوند؟