مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 08:372022-06-27سياسي

شرط حمایت از مدیران انطباق رفتار با گفتمان انقلاب است


امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم حل مشکلات مردم گفت: شرط حمایت از مسئولان انطباق رفتار آنها با گفتمان انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه همدان، با بیان اینکه مشکلات موجود در استان بارها شناسایی شده، اما اقدام خاص و یا طرح مناسبی برای رفع آن مطرح نشده است، اظهار کرد: برای دستیابی به موففیت باید در جلسات دنبال راهکارها باشیم و جزییات بیان شود.

وی افزود: اگر از یک جلسه، شاهد یک موفقیت کوچک، حتی آسفالت شدن یک کوچه باشیم که منفعتی برای مردم دارد، انسان احساس می کند جلسات مفید بوده است.

امام جمعه همدان برگزاری جلسه ای که خروجی ندارد را مثمر ثمر ندانست و گفت: باید تمام تلاش خود را بر رفع مشکلات مردم قرار دهیم و در این زمینه راهکار عملیاتی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در جلسات، باید از قبل موضوع آن مشخص باشد، یادآور شد: اینکه موضوعات مختلفی در یک جلسه مطرح شود، راه به جایی نمی بریم، بهتر است جلسات مسأله محور و با یک موضوع خاص باشد و به جزییات آن بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه رفتار ما با دولت ها مبتنی بر رویکرد و شاخص های رفتاری آن ها نسبت به آرمان های انقلاب است، گفت: اگر رفتار دولتی متناسب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط حمایت از مدیران انطباق رفتار با گفتمان انقلاب است

شرط حمایت از مدیران انطباق رفتار با گفتمان انقلاب است