مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 07:572022-06-27بين الملل

رسانه های اسراییلی: سفر بایدن ارتباطی به ناتوی خاورمیانه ندارد


رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آمریکایی به اظهارات اخیر شاه اردن درباره تشکیل ائتلافی شبیه به ناتو در منطقه غرب آسیا پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی به نقل از منابع آمریکایی مدعی شدند، سفر قریب الوقوع جو بایدن رییس جمهور آمریکا به منطقه غرب آسیا مربوط به ناتوی خاورمیانه یا ائتلاف عربی-اسراییلی نیست.

این منابع افزودند ، این موضوع فقط مربوط به تدارکات و تفاهماتی در چارچوب فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه سنتکام است که رژیم صهیونیستی نیز به آن پیوسته است.

اخیرا عبدالله دوم شاه اردن در گفت وگو با شبکه ای آمریکایی از امکان تشکیل یک ائتلاف نظامی در غرب آسیا همانند پیمان ناتو گفت و خاطرنشان کرد که باید چشم انداز چنین ائتلافی به شدت واضح باشد.

(جزییات بیشتر) روزنامه الکترونیکی رأی الیوم در یادداشتی به همین اظهارات پرداخت و نوشت، مشخص نیست که منظور شاه اردن از به کار بردن عبارت اهداف واضح و مشخص چیست اما به احتمال زیاد این مسأله مربوط به نشستی است که قرار است به زودی میان جو بایدن رییس جمهور آمریکا و سران برخی کشورهای در منطقه غرب آسیا برگزار شود؛ برآوردها تلویحا نشان می دهد که آمریکا برای تمام کشورهای متحد و دوست در منطقه بویژه در خصوص طرف های مرتبط به توافقنامه های راهبردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های اسراییلی: سفر بایدن ارتباطی به ناتوی خاورمیانه ندارد

رسانه های اسراییلی: سفر بایدن ارتباطی به ناتوی خاورمیانه ندارد