مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 07:372022-06-27اقتصادي

معاون وزیر اقتصاد: املاک دولتی را گزارش کنید 50 میلیون تومان جایزه بگیرید


پس از آنکه گزارش های مردمی به دست ما رسید بررسی های لازم را انجام می دهیم و اگر مشخص شود مورد معرفی شده متعلق به دولت بوده و ما از آن بی اطلاع بودیم تا سقف 50 میلیون تومان پاداش به آن فرد تعلق می گیرد.

- پس از آنکه گزارش های مردمی به دست ما رسید بررسی های لازم را انجام می دهیم و اگر مشخص شود مورد معرفی شده متعلق به دولت بوده و ما از آن بی اطلاع بودیم تا سقف 50 میلیون تومان پاداش به آن فرد تعلق می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: کسانی که املاک و اموال مغفول مانده دولتی را گزارش کنند تا سقف 50 میلیون تومان جایزه می گیرند.

ذبیح الله سلمانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: افرادی که املاک و دارایی های دولت که ما در جریان آن نیستیم را شناسایی و به ما گزارش کنند 50 میلیون تومان پاداش می گیرند.

وی اضافه کرد: پس از آنکه گزارش های مردمی به دست ما رسید بررسی های لازم را انجام می دهیم و اگر مشخص شود مورد معرفی شده متعلق به دولت بوده و ما از آن بی اطلاع بودیم تا سقف 50 میلیون تومان پاداش به آن فرد تعلق می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: این مسئله مکانیسم ها و کمیته هایی دارد که مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر اقتصاد: املاک دولتی را گزارش کنید 50 میلیون تومان جایزه بگیرید

معاون وزیر اقتصاد: املاک دولتی را گزارش کنید 50 میلیون تومان جایزه بگیرید