مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 07:072022-06-27بين الملل

هشدار کیهان به دستگاه دیپلماسی/ مذاکره در قطر تله است، نباید به آمریکا جایزه بدهید


موضوع اصلی، محل مذاکرات نیست و غربی ها منتظرند که ایران در قبال تله گذاری دیپلماتیک آمریکا و اروپا (آمدن بورل به تهران) به آنها جایزه داده و با ذوق و خوشحالی به استقبال ادامه مذاکره (عقب نشینی از مواضع و شروط اصلی) برود! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان نوشت: پس از سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران گمانه زنی ها برای احیای برجام تقویت شده است.

جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا روز شنبه به تهران آمد تا به زعم خودش مذاکرات وین را از بن بست خارج کند! او که حامل پیام برجامی از سوی آمریکا بود پس از گفت وگو با امیرعبداللهیان در نشست خبری مشترک گفت که هدف اصلی سفرم شکستن بن بست برجام بوده است و مذاکرات وین باید از سر گرفته شود.

البته وی با تأکید بر اینکه ایالات متحده و ایران- نه مستقیم- بلکه از طریق من و تیمم به عنوان هماهنگ کننده، گفت وگو خواهند کرد گفت: احتمالاً این گفت وگوها در جایی نزدیک تر به خلیج فارس و به صورت مشخص تر در یک کشور حاشیه خلیج فارس برگزار می شود.

امیرعبداللهیان هم در این نشست خبری با اعلام اینکه آمادگی داریم در روزهای آینده مذاکرات را از سر بگیریم ابراز امیدواری کرد که طرف آمریکایی این بار واقع بینانه برای رسیدن به توافق تعهدات خود را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کیهان به دستگاه دیپلماسی/ مذاکره در قطر تله است، نباید به آمریکا جایزه بدهید

هشدار کیهان به دستگاه دیپلماسی/ مذاکره در قطر تله است، نباید به آمریکا جایزه بدهید