مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 06:472022-06-27سياسي

شهید ایلامی که هیچگاه از سختی ها سخن نگفت/ کار خیر را تنها به خدا واگذار کنید


شهید کاظم زاده جزو شهدای گمنام بود و بعد از 15 سال به وسیله گروه تفحص شناسایی و به زادگاهش بازگردانده شد، در انجام امورات بسیار اخلاص داشت و هیچگاه از سختی ها سخن نگفت و توصیه می کرد که اجر کار خیر را باید به خدا واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شهدای ما چهره های ماندگاری هستند که هر کدام از آن ها نوری از انوار الهی را بر جامعه گسترانیده است؛ کسانی که به واسطه داشتن خلق و خوی خاص، خاطرات آن ها در اذهان دوستان و هم رزمانش باقی مانده است و ذکر آن ها یادآور نام آوری هایشان است.

آزادی بخت کاظم زاده سال 1343 در روستای شیخ مکان از توابع شهرستان دره شهر پا به عرصه وجود نهاد، خانواده وی از نظر مالی جزو اقشار ضعیف بودند و درآمد ناچیز خانواده متکی بر کشاورزی سنتی بود، همین مسئله نیروی انسانی بیش تری را برای انجام کار در مزرعه می طلبید؛ پدرشان حاج مرید که مسئولیت خانواده را بر عهده داشت، بیشترین زحمت را متحمل می شد.

آزادی بخت مانند سایر بچه های روستا با وجود کم سن و سال بودنش یار و مددکار پدر بود، با این حال اولویت را به مدرسه اش می داد و این خلاف رویه معمول و غلط حاکم بر روستاییان بود.

وی تلاش و پشتکار ویژه و متفاوتی را از خود نشان داد؛ دوره ابتدایی را تا پایان کلاس پنجم در مدرسه نظام الملک روستای شیخ مکان گذراند و برای ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید ایلامی که هیچگاه از سختی ها سخن نگفت/ کار خیر را تنها به خدا واگذار کنید

شهید ایلامی که هیچگاه از سختی ها سخن نگفت/ کار خیر را تنها به خدا واگذار کنید