مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 20:522022-06-26سياسي

نهضت دیدار و تکریم خانواده های شهدای استان قم آغاز شد


نهضت دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدای استان قم به مناسبت برگزاری کنگره ملی 6090 شهید این استان، امروز با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در آستانه برگزاری کنگره ملی 6090 شهید استان قم، امروز نهضت دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا ضمن تجدید عهد و میثاق با شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضور مسئولان استانی و مشارکت دستگاه های اداری آغاز شد و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در این دیدارها که با حضور نمایندگان ستاد کنگره، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم انجام می شود، با اهدای قاب عکس شهید از والدین، همسران و فرزندان شهدای والامقام تقدیر به عمل می آید.

آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان محمود، احمد و هادی وکیلی ناطق، عنوان کرد: از همه دستگاه ها درخواست می کنیم که با هماهنگی و انسجام، نهضت دیدار با خانواده معظم شهدا را انجام دهند؛ چراکه این دیدارها، احترامی به خانواده معظم شهدا، قدردانی از زحمات آنان و درس و پیامی برای ما مردم است که شهدا جانشان را برای رضای خدا دادند تا اسلام و انقلاب بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت دیدار و تکریم خانواده های شهدای استان قم آغاز شد

نهضت دیدار و تکریم خانواده های شهدای استان قم آغاز شد