مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 17:022022-06-26بين الملل

چالش های لاپید در تعامل با احیای برجام


یک روزنامه صهیونیستی در بحبوحه تحولات در کابینه این رژیم به اهمیت سیاست گذاری نخست وزیر بعدی اسراییل در قبال احیای توافق هسته ای ایران و چالش های تصمیم گیری در این زمینه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم در آستانه از سرگیری مذاکرات احیای توافق هسته ای، با توجه به تغییراتی که با کنار رفتن نفتالی بنت از سمت نخست وزیری رژیم صهیونیستی و جایگزین شدن یاییر لاپید در کابینه این رژیم رخ خواهد داد، درباره سیاستی که لاپید در قبال ایران به کار خواهد بست، نوشت: یاییر لاپید که به زودی نخست وزیر موقت خوانده خواهد شد، باید به سرعت سیاستش را در قبال بازگشت احتمالی[آمریکا] به توافق هسته ای که میان ایران و غرب روی میز مذاکرات است تعیین کند، حتی پیش از آن که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در ماه آتی به خاورمیانه سفر کند.

دولت بنت آشکارا با این توافق مخالف بود اما لاپید تحت فشار قرار خواهد گرفت تا این سیاست را تغییر دهد، از جمله از سوی مقامات دفاعی.

اسراییل هیوم نوشت: احیای توافق هسته ای نباید موضوع تعجب برانگیزی باشد؛ ایران و آمریکا هر دو بر اساس دلایلی جداگانه، منافع استراتژیکی در رسیدن به یک توافق جدید در اسرع وقت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های لاپید در تعامل با احیای برجام

چالش های لاپید در تعامل با احیای برجام