مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 16:272022-06-26بين الملل

سد شدن راهِ نتانیاهو؛ لاپید آماده نخست وزیری می شود


با وجود تلاش های رهبر مخالفان در کنست برای تشکیل کابینه جایگزین، قانون انحلال کنست به زودی به رای گذاشته خواهد شد و «یاییر لاپید» مسئولیت پیشبرد امور را بر عهده خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی پس از رای گیری اخیر در مورد انحلال کنست، توضیح و اطلاع رسانی درخصوص مسائل مهم سیاسی-امنیتی به یاییر لاپید وزیر امور خارجه تل آویو را در جهت آماده شدنش برای تصدی پست نخست وزیری آغاز کرد.

پایگاه خبری روسیا الیوم گزارش داد: انتظار می رود آخرین قرائت قانون انحلال کنست، حداکثر فردا (دوشنبه) یا سه شنبه قرائت شود.

این گام با هدف سدشدن راه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی برداشته خواهد شد تا اون امکان موفقیت در تشکیل کابینه جایگزین را از دست دهد .

نتانیاهو پیش از این اذعان کرده بود که اجازه نخواهد داد تا حزب فهرست متحد عربی به ریاست منصور عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در ائتلاف کابینه ای که او تشکیل خواهد داد، مشارکت کند.

او نمایندگان عرب فلسطینی این حزب را یهودستیز و حامی تروریسم توصیف کرده بود.

با این حال، برخی نمایندگان صهیونیست نیز در مقابل هدف نتانیاهو برای تشکیل کابینه جایگزین به جای برگزاری انتخابات زودهنگام ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد شدن راهِ نتانیاهو؛ لاپید آماده نخست وزیری می شود

سد شدن راهِ نتانیاهو؛ لاپید آماده نخست وزیری می شود