مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 16:222022-06-26بين الملل

سفر بورل به تهران خشم صهیونیست ها را برانگیخت


سفر بورل به تهران خشم صهیونیست ها را برانگیخت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که از زمان روی کار آمدن کابینه نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی از هر فرصتی برای مانع تراشی در مسیر مذاکرات رفع تحریمی به کار می گیرد، از سفر اخیر جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران خشمگین شد.

وبگاه تحلیلی پولتیکو با این مقدمه که رژیم صهیونیستی به دنبال خراب کردن توافق هسته ای است که اتحادیه اروپا معتقد است این توافق برای همه خوب است، ادامه داد که لاپید، بورل را به دلیل سفر به تهران با هدف احیای مذاکرات رفع تحریمی مورد انتقاد قرار داد.

بر اساس این گزارش، بورل که اخیراً به ایران سفر کرده بود تصریح کرد که بن بست مذاکرات وین را در دیدار با مقام های جمهوری اسلامی ایران بازگشایی کرده اند که این به مذاق لاپید خوش نیامد و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را به بی اعتنایی به ادعاهای اخیر مبنی بر تلاش ایران برای کشتن صهیونیست ها در ترکیه متهم کرد؛ اتهامی که هیچ اساس و پایه ای ندارد.

بر اساس این گزارش، کشورهای اروپایی عضو اتحادیه اروپا بر این باورند که انتقادات رژیم صهیونیستی از برجام بعنوان بخشی از تلاش آن ها برای خرابکاری در روند مذاکرات هسته ای ایران تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بورل به تهران خشم صهیونیست ها را برانگیخت

سفر بورل به تهران خشم صهیونیست ها را برانگیخت