مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 16:122022-06-26اجتماعي

توسعه رشته های معدن در رویدر


در پنجمین روز از دهه تولید و تجارت، امور معادن سازمان صمت استان هرمزگان از امضای تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش با انجمن گچ استان برای توسعه رشته معدن در هنرستان البرز شهرستان بندر خمیر در استان هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم سعدینی معاون اداره کل صمت هرمزگان امروز در حاشیه امضای این تفاهم نامه با قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: سازمان صمت استان در نظر دارد با همکاری آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت معادن فعال در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم که امکان تحصیل برای دانش آموزان وجود ندارد، توسعه رشته ای معدنی را در هنرستان ها فراهم نماید.

وی افزود: استان هرمزگان دارای معادن با تنوع مواد معدنی شامل سنگ آهن، گچ، نمک، کرومیت، آهک، دولمیت و سایر کانی ها می باشد که این تفاهم نامه باعث ایجاد اشتغالزایی رشته های معدنی در این شهرستان خواهد شد.

سعدینی عنوان کرد: هدف از امضای این تفاهم نامه بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های علمی و فنی طرفین و همکاری های آموزشی در راستای توسعه آموزش های مهارتی است که در 5 ماده و به مدت 3 سال تحصیلی جهت تعهدات اداره کل آموزش و پرورش و انجمن گچ استان هرمزگان تنظیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه رشته های معدن در رویدر

توسعه رشته های معدن در رویدر