مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 16:022022-06-26دانش

حضور مرکز نوآوری دانشگاه شیراز در نمایشگاه تولید ایرانی، دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نخستین نمایشگاه تولید ایرانی-دانش بنیان، در راستای تحقق شعار سال 1401 تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ، - مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، به همراه 12 تیم در نمایشگاه تولید ایرانی، دانش بنیان حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نخستین نمایشگاه تولید ایرانی-دانش بنیان، در راستای تحقق شعار سال 1401 تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ، در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس برگزار شد.

این نمایشگاه که با حضور شرکت های فعال در زمینه فعالیت های دانش بنیان، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی ترتیب یافت؛ 31 خردادماه، با حضور شماری از مسئولان آغاز به کار کرد و تا سوم تیرماه، ادامه داشت.

مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز هم در نمایشگاه تولید ایرانی، دانش بنیان، به همراه 12 تیم متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه و استارتاپ های حوزه های مختلف در این مرکز، با حمایت صددرصدی دانشگاه شیراز حضور یافت.

منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز هدف از حضور در این نمایشگاه را گسترش ارتباطات دانشگاه با صنعت و همچنین حمایت از شرکت های اعضای هیأت علمی دانشگاه در زمینه ی رشد و پیشرفت عنوان کرد و افزود: معرفی خدمات و واحد های مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز و شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مرکز نوآوری دانشگاه شیراز در نمایشگاه تولید ایرانی، دانش بنیان

حضور مرکز نوآوری دانشگاه شیراز در نمایشگاه تولید ایرانی، دانش بنیان