مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 15:072022-06-26سياسي

تصویب شیوه نامه شناسایی استعدادهای برتر و نخبه به منظور جذب در دستگاه های اجرایی


شیوه نامه شناسایی استعدادهای برتر و نخبه به منظور جذب در دستگاه های اجرایی تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، جلسه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان، میثم لطیفی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، ناصر باقری مقدم؛ قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و جمعی از اعضای شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، در سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

مهم ترین دستور کار این جلسه بررسی شیوه نامه شناسایی استعدادهای برتر و نخبه به منظور جذب در دستگاه های اجرایی بود که پس از بحث و تبادل نظر پیرامون نتایج و مزایای آن، شیوه نامه مذکور مورد تصویب قرار گرفت.

میثم  لطیفی با تأکید بر اینکه شایسته است، شورای نخبگان و شورای توسعه مدیریت همراه شوند، عنوان کرد: ایجاد کارگروه های مشترک برای شناسایی نخبگان واقعی برای تسریع در کار، ضروری است؛ ضمن اینکه موضوع نخبگان حوزوی نیز باید در آیین نامه شناسایی استعداد های برتر گنجانده شود.

وی در ادامه افزود: بهتر است آیین نامه شناسایی استعداد های برتر زمان دار باشد تا بتوان بعد از بازه زمانی معین، نتایج حاصل از اجرای آن را ارزیابی و در صورت نیاز بازنگری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب شیوه نامه شناسایی استعدادهای برتر و نخبه به منظور جذب در دستگاه های اجرایی

تصویب شیوه نامه شناسایی استعدادهای برتر و نخبه به منظور جذب در دستگاه های اجرایی