مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 15:022022-06-26دانش

لباسی ایمن برای کنترل تب در نوزادان با خاصیت آنتی باکتریال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت دانش بنیان فن آوران هوشمند نساج، لباس آنتی باکتریال تب نمای نوزاد با برند بیرانو تولید کرده است که در صورت بروز تب در کودک، - شرکت دانش بنیان فن آوران هوشمند نساج، لباس آنتی باکتریال تب نمای نوزاد با برند بیرانو تولید کرده است که در صورت بروز تب در کودک، تغییر رنگ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت دانش بنیان فن آوران هوشمند نساج، لباس آنتی باکتریال تب نمای نوزاد با برند بیرانو تولید کرده است که در صورت بروز تب در کودک، تغییر رنگ می دهد.

این شرکت نانومحصولات دیگری نظیر زیرپوش آنتی باکتریال، نانوکلویید کیتوسان و پودر سیلیکای مزومتخلخل SBA-15 را در لیست محصولات خود دارد.

تب، واکنش دفاعی بدن و علامت یک بیماری است و ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شود.

در کودکان تب می تواند علامت بیماری مهمی باشد، به خصوص در مواردی که تب طول بکشد یا تکرار شود و اگر در زمان معین تشخیص داده نشود منجر به اتفاقات خطرناک برای کودکان شده و سلامتی ایشان را به خطر بیندازد.

با توجه به این که بچه ها قادر نیستند وضعیت جسمی خود را به خوبی توصیف کنند، شاید تشخیص تب داشتن یا نداشتن کودک، برای پدر و مادر کاری دشوار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباسی ایمن برای کنترل تب در نوزادان با خاصیت آنتی باکتریال

لباسی ایمن برای کنترل تب در نوزادان با خاصیت آنتی باکتریال