مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:272022-06-26سياسي

فضائلی: امید و اعتماد آسیب دیده با شروع فعالیت دولت سیزدهم ترمیم شد


عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری معتقد است: امید و اعتماد که به میزان قابل توجهی در دولت گذشته آسیب دیده بود، با شروع فعالیت آقای رییسی ترمیم شد که این سرمایه بسیار گرانقدری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس،  28 خرداد 1400 بعد از یک دوره پر فراز و نشیب اتفاق جدیدی به واسطه انتخاب مردم رخ داد که راه نجات کشور از این تصمیم گشوده شد، در تاریخ دولت های بعد از انقلاب، هیچ رییس جمهوری به اندازه آیت الله رییسی میراث دار مشکلات، ضعف ها و کاستی های برجای مانده از دولت پیش از خود نبوده و شرایط هنگام تحویل دولت آنقدر سخت بود که بسیاری از شاخص های کلان اقتصاد ایران در وضعیت بدی قرار داشت و بسیاری از چالش های اقتصادی مانند کسری بودجه، کاهش ارزش پول ملی و تورم بالا ماحصل هشت سال سیاست گذاری نادرست و ناکارآمدی بود، شرایط در زمان تحویل دولت آنقدر بد بود که مطابق اظهارنظر خود آیت الله رییسی از همان اولین جلسه حضورش در دولت با وزرای روحانی بر سر پرداخت حقوق مردادماه بحث و چالش داشتند! این یعنی شروع کار جهادی در یک شرایط غیر عادی.

در این اتمسفر، مهمترین چالش دولت سیزدهم در آغاز کار، اقتصاد و تامین معیشت مردم بود، اما در عین حال تعیین دستمزد عادلانه برای کارگران، تفکیک پیشران های اقتصادی کشور از مذاکرات وین، پایان دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضائلی: امید و اعتماد آسیب دیده با شروع فعالیت دولت سیزدهم ترمیم شد

فضائلی: امید و اعتماد آسیب دیده با شروع فعالیت دولت سیزدهم ترمیم شد