مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:172022-06-26اجتماعي

ریزگردها 11 شهر را به تعطیلی کشاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردبیری استانها؛ ورود توده جدید ریزگردها از عصر روز گذشته وارد کشور شد و هوای تعدادی از استان های غربی اعم از خوزستان، ایلام و کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داد و سبب شد که 11 شهرستان در استانها تعطیل شوند.

این شهرستان ها عبارتند از: آبادان، خرمشهر، هویزه، دشت آزادگان، شادگان، اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در استان خوزستان؛ شهرستان مهران در استان ایلام و شهرستان قصر شیرین در استان کرمانشاه.

آلودگی هوا نفس خوزستان را گرفت/ غلظت گرد و خاک 13 شهر بیش از حد مجاز بر اساس اعلام سازمان حفاظت از محیط زیست میزان استان خوزستان غلظت گرد و غبار در آبادان دو هزار و 737 میکروگرم، اهواز 232 میکروگرم، دزفول 237 میکروگرم، شادگان 408 میکروگرم و کارون 289 میکروگرم است.

حداکثر میزان مجاز گرد و غبار 150 میکروگرم در متر مکعب بوده و براین اساس میزان غلظت گرد و غبار در 13 شهر خوزستان بیش از حد مجاز است.

معضل ریزگردها را از کشورهای همسایه حل می کنیم علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست کشور روز گذشته در حاشیه اولین دوره آموزشی محیط بانی کشور، در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف گذاری برای کاهش معضل گردوغبار در کشور اظهار کرد: در این بحث هر هفته نشست ستاد هماهنگی و سیاستگذاری گردوغبار با حضور دستگاه های ذی ربط برگزار می شود تا نگرانی مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزگردها 11 شهر را به تعطیلی کشاند

ریزگردها 11 شهر را به تعطیلی کشاند