مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:172022-06-26سياسي

رسیدگی به بیش از 22 هزار پرونده در دادگاه بخش فولادشهر


از زمان تاسیس دادگاه فولادشهر تاکنون بالغ بر 28 هزار فقره پرونده وارد دادگاه شده است که از این تعداد تا به امروز حدود 22 هزار فقره پرونده منتهی به صدور رأی و مختومه اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، سید مسعود مسعودی فر رییس دادگاه بخش فولادشهر ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: دادگاه فولادشهر از دی ماه سال 1399 افتتاح شد چرا که در فولادشهر تعداد پرونده های کیفری خیلی زیادی داشتیم به طوری که در حال حاضر پرونده های ورودی به صورت سه چهارم کیفری و یک چهارم حقوقی است.

وی عنوان کرد: هدف اصلی از تاسیس دادگاه فولادشهر ابتدا دسترسی آسان مردم به سیستم قضایی برای تظلم خواهی و سپس سرعت بخشی و تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی بوده است.

  مسعودی فر افزود: پس از تأسیس دادگاه فولادشهر هرچقدر که ما در هدف اول موفق بودیم متأسفانه در هدف دوم توفیقات خوبی نداشتیم علت آن هم عدم وجود نیروی قضایی کافی برای دادگاه فولادشهر است.

  رییس دادگاه بخش فولادشهر بیان کرد: در حال حاضر در شهر فولادشهر با 4 شعبه در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم فولادشهر هستیم که با توجه به حجم پرونده های ورودی به دادگاه این تعداد شعبه جواب گوی مردم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از 22 هزار پرونده در دادگاه بخش فولادشهر

رسیدگی به بیش از 22 هزار پرونده در دادگاه بخش فولادشهر