مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 13:522022-06-26سياسي

اجرای مرحله دوم طرح جامع سلامت در دهستان پشتکوه


مسؤول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، از اجرای مرحله دوم طرح جامع سلامت این قرارگاه در دهستان پشتکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،گروه های جهادی مظهر تلاش بی وقفه هستند و این مهم را در طول سال های گذشته به اثبات رساندند.

از جمله گروه های جهادی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای مالخواست است که همچنان در حال ارائه خدمت در دهستان محروم پشت کوه است.

مرحله دوم طرح جامع سلامت قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای مالخواست از دهستان محروم پشتکوه بخش چهاردانگه شهرستان ساری با همت و مشارکت گروه پزشکی همت عالی و همراهی بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد.

عادل الندانی مسوول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، از اجرای مرحله دوم طرح جامع سلامت این قرارگاه در دهستان پشت کوه خبر داد.

وی افزود: در این مرحله متخصصان  در حوزه های ارتوپد، کاردرمانی، متخصص داخلی، روانشناس، کودکان و نوجوانان، رژیم درمانی و تغذیه، آنکولوژی و خون و زنان و زایمان برای ویزیت و درمان به این روستا اعزام شدند.

مسؤول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا اضافه کرد: همچنین با مشارکت داروخانه دکتر مسعودی نیا توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله دوم طرح جامع سلامت در دهستان پشتکوه

اجرای مرحله دوم طرح جامع سلامت در دهستان پشتکوه