مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 13:522022-06-26دانش

فیلم منسوب به مصرف موادمخدر در دانشگاه آزاد شیراز تکذیب شد


کلیپ منتشر شده در فضای مجازی منسوب به مصرف مواد مخدر توت فرنگی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، از سال 1398 می باشد، که از همان سال انتشار بر اساس اطلاعیه های صادره از سوی این دانشگاه تکذیب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، درخصوص کلیپ منتشر شده منسوب به مصرف مواد مخدر توت فرنگی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، اداره کل روابط عمومی این دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: این کلیپ از سال 1398 در فضای مجازی به نام دانشگاه آزاد اسلامی شیراز انتشار یافته است،که از همان سال  انتشار بر اساس اطلاعیه های صادره از سوی این دانشگاه (طبق تکذیبیه لینک زیر ) http://fna.

ir/d90isb اعلام گردیده است که هیچگونه واقعه اینچنینی در این دانشگاه به وقوع نپوسته و هیچگونه احضاری در این مورد به اداره حراست دانشگاه صورت نپذیرفته است.

شایان ذکر است دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز نیز از هرگونه وجود یا توزیع چنین مواد مخدری ابراز انزجار نموده و بر ممانعت از مصرف آن تأکید نمودند.

گفتنی است موضوع مذکور در کلیپ یادشده، سال ها قبل در یکی از  مدارس کشورهای عربی رخ داده که می توان با یک جستجوی ساده در اینترنت فیلم کامل را دانلود و آن را با زبان اصلی مشاهده کرد و بدین ترتیب انتشار خبر و ویدئو فوق که منتسب به دانشگاه آزاد اسلامی شیراز بود، کذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم منسوب به مصرف موادمخدر در دانشگاه آزاد شیراز تکذیب شد

فیلم منسوب به مصرف موادمخدر در دانشگاه آزاد شیراز تکذیب شد