مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 13:422022-06-26اجتماعي

شهریه ثابت مدارس هیات امنایی، 400 هزار تومان


فرماندار شهرستان همدان از تعیین شهریه ثابت 400 هزار تومان برای مدارس هیات امنایی شهرستان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: مدارس هیات امنایی در حین ثبت نام و فصل تابستان مجاز به دریافت شهریه نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: تا آغاز سال تحصیلی جدید فرصت محدودی در اختیار داریم که ضمن بررسی پروژه های در دست اجرا باید 13 پروژه اولویت دار و بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی تا مهر ماه به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر استفاده از توان پیمانکاران برای اتمام طرح هایی با پیشرفت فیزیکی بالا یادآور شد: با تعلل در تکمیل مدارس روستایی نزدیک شهر دانش آموزان مجبورند از مدارس شهری استفاده کنند که مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار شهرستان همدان از تکمیل پنج طرح دیگر آموزشیس تا بهمن ماه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به همدان چندین پروژه آموزشی، بهداشت و درمان، آبرسانی، ورزشی و .

پیش بینی و مشخص شده تا از اعتبارات ویژه این سفر برخوردار و هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی تکمیل دو مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی در حال احداث و تسریع در بهره برداری از استخرهای دانش آموزی احداث شده در نواحی یک و 2 آموزش و پرورش را از دیگر طرح های آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه ثابت مدارس هیات امنایی، 400 هزار تومان

شهریه ثابت مدارس هیات امنایی، 400 هزار تومان