مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 13:172022-06-26سياسي

«سلام فرمانده»؛ پدیده ای که از دل مردم جوشید


سلام فرمانده را می توان پدیده فرهنگی مهم بهار 1401 توصیف کرد.

رخدادی که گسترش و دامنه تاثیر آن از مرزهای جغرافیایی ایران هم فراتر رفت و در هند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سلام فرمانده را می توان پدیده فرهنگی مهم بهار 1401 توصیف کرد.

رخدادی که گسترش و دامنه تاثیر آن از مرزهای جغرافیایی ایران هم فراتر رفت و در هند، بحرین، عراق و لبنان هم در حال بازتولید است.

این رخداد مایه شگفتی اهالی علوم اجتماعی را فراهم آورده است.

به همین دلیل مجموعه فرهنگی کتابشهر بهارستان با برگزاری نشستی با حضور سجاد صفار هرندی، مدیر پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری و محمدصادق علیزاده، روزنامه نگار فرهنگی به بررسی این رخداد فرهنگی پرداخت.

در ابتدای این نشست، محمدصادق علیزاده با بیان این که بررسی این قبیل رویدادها از منظر ارتباطات آیینی به شدت جذاب جلوه می کند، گفت: این مکتب، جدیدترین مکتب ارتباطاتی است که به هندسه و چینش شبکه ارتباطاتی جامعه به عنوان یک شبکه منتزع از جامعه نگاه نمی کند و سلام فرمانده از منظر ارتباطات آیینی به شدت قابل تحلیل است.

آدرس غلط دادن با پروپاگاندا در ادامه این جلسه سجاد صفار هرندی هم با تاکید بر این که در رخدادهایی مثل سلام فرمانده، فراتر از خود سرود و چیزی که حول آن شکل گرفته و ایجاد شده است را باید ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلام فرمانده»؛ پدیده ای که از دل مردم جوشید

«سلام فرمانده»؛ پدیده ای که از دل مردم جوشید