مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:372022-06-26بين الملل

افزایش سطح هشدار صنعاء علیه ائتلاف سعودی با تعیین بانک اهداف جدید


در سایه تشدید تنش ائتلاف سعودی علیه یمن، صنعاء با افزایش سطح هشدارهای خود از تعیین بانک اهداف جدید برای انجام حملات تکان دهنده علیه دشمن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت نیمی از زمان تمدید توافقنامه آتش بس بدون پیشرفت در یمن، صنعاء بار دیگر بر عدم پایبندی ائتلاف متجاوز آمریکایی - سعودی - اماراتی به مفاد این توافقنامه و اصرار آن بر تشدید تنش تاکید کرد و  هشدارها و پیام های جدید سیاسی و نظامی جدیدی داد و در خصوص پیامدهای تداوم فریب و طفره رفتن دشمن و  آمادگی برای انجام عملیات و حملات تکان دهنده در چارچوب یک بانک اهداف فرامرزی گسترده و جدید، هشدار داد.

به نوشته وبگاه انصارالله ، محمد النعیمی عضو شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: ائتلاف متجاوز قصد ندارد مسیری را برای برقراری صلح در یمن و منطقه ایجاد کند و عدم پایبندی دشمن به تعهدات آتش بس بشردوستانه به خودی خود مقدمه ای برای انفجار اوضاع است .

این در حالی است که ائتلاف متجاوز یمن، همچنان در مسیر سفرهای هوایی از و به فرودگاه بین المللی صنعاء مانع تراشی می کند و به توقیف کشتی های سوخت و جلوگیری از رسیدن آن به بندر الحدیده، ادامه می دهد.

همچنین از تعامل و انعطاف در قبال طرح های ابتکاری بازگشایی راه ها خودداری می کند، در حالی که تخلفات نظامی آن در میدان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح هشدار صنعاء علیه ائتلاف سعودی با تعیین بانک اهداف جدید

افزایش سطح هشدار صنعاء علیه ائتلاف سعودی با تعیین بانک اهداف جدید