مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:472022-06-26سياسي

قالیباف: پدافند غیرعامل یکی از موضوعات حیاتی کشور است


رییس مجلس با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل یکی از موضوعات حیاتی کشور است، گفت: با توجه و عنایت مقام معظم رهبری، پدافند غیرعامل یک دهه است که کار خود را به بهترین شکل انجام می دهد اما نیازمند یک قانون برای آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه 5 تیر پارلمان در روند بررسی کلیات تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در تذکری اظهار داشت: با توجه به دستورکارهای این روزها و هفته های مجلس باید بگویم که اگر این موارد بررسی نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ دستورهایی که گره های مهم از کارهای اساسی مردم، معیشت آن ها، معلمان و یا کارگران ساختمانی باز کند باید در دستورکار قرار گیرد، اگر نیاز به استیضاح است باید در دستور قرار گیرد همچنین اگر به تذکر، تنقیح، تصویب قوانین یا حذف قوانین زائد نیاز است باید در دستور بیاید.

وی افزود: تشکیل سازمان پدافند غیرعامل دردی از دردهای مردم را درمان نمی کند البته من دغدغه مجلس را می دانم لذا از هیات رییسه می خواهم که وقت مجلس را صرف موارد غیرضروری که نیاز کشور نیست، نکند، هر چند سازمان پدافند غیرعامل مهم است اما در حال حاضر کار خود را با تشکیلات فعلی می تواند انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: پدافند غیرعامل یکی از موضوعات حیاتی کشور است

قالیباف: پدافند غیرعامل یکی از موضوعات حیاتی کشور است