مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:422022-06-26سياسي

علیرضا قربانی برای اولین بار در خراسان رضوی روی صحنه می رود


علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی 12 و 13 تیر 1401 در تالار کاشفی شهر سبزوار روی صحنه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی 12 و 13 تیر 1401 در تالار کاشفی شهر سبزوار روی صحنه می رود.

علیرضا قربانی خواننده پروژه با من بخوان که در ابتدا به مدت 45 شب در تهران روی صحنه رفت، حالا بعد از پاندمی کرونا در شهرهای مختلف کشور اجرا می کند و نکته جالب قابل اعتنا اینکه او 12 و 13 تیرماه در شهر سبزوار روی صحنه می رود.

قربانی شب گذشته 4 تیر 1401 پس از اجرای زنده همراه با عالیم قاسیم اف در تاریخ دوم تیرماه در شهر بوداپست مجارستان، در شهر اراک با مخاطبان خود هم صدا شد و آواز با من بخوان را صرف کرد.

اجراهای علیرضا قربانی که در سال 1401 و البته اواخر 1400 در شهرهای مختلفی مانند تبریز، سمنان، دامغان، یزد، کرمان، رفسنجان، اراک، شیراز، اصفهان، گرگان و… روی صحنه رفت، در ادامه پروژه موسیقایی با من بخوان است که قبل از شیوع کرونا در تهران آغاز شده بود و این خواننده 45 شب با مخاطبان خود در پایتخت ایران همراه شد و حالا در برخی از شهرهای کشور به اجرای این پروژه می پردازد.

نکته ویژه پروژه با من بخوان در آینده و در روند طبیعی اجراها، برگزاری کنسرت در استان خراسان رضوی و شهر سبزوار است که علیرضا قربانی در دو شب در تاریخ 12 و 13 تیر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا قربانی برای اولین بار در خراسان رضوی روی صحنه می رود

علیرضا قربانی برای اولین بار در خراسان رضوی روی صحنه می رود