مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-26دانش

تدوین کارگردانی دوم در فیلم است / دانشکده رسانه تدوینگران خلاق تربیت می کند


تلاش ما در دانشکده رسانه فارس این است که آموزش های دانشجویان تنها محدود به تکنیک های تدوین نباشد؛ ما به دنبال ایجاد بصیرت و بینش در فکر و ذهن دانشجویان رشته تدوین هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فرهاد اسماعیلی مدرس دانشکده رسانه فارس در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران توانا با بیان این که تدوین در صنعت رسانه دارای نقش کلیدی است، گفت: تدوین دو تعریف دارد؛ تعریف علمی و آکادمیک که در کتاب است و تعریف کاربردی و عملیاتی که نیروی تدوینگر اجرایی می کند.

مدرس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس گفت: ما به عنوان فردی که اثر را تولید می کنیم آن را اول  منظم و قاعده مند می کنیم، به اثر هویت لحن و رنگ و مزه می دهیم؛ تدوین در واقع هویت بخشی یک اثر است  یک تدوینگر تنها نماها را کات نمی کند بلکه با اندیشه خاص خودش بر روی  فیلم اثر می گذارد.

وی در ادامه افزود: کار تدوینگر تنها برش زدن و چسباندن فیلم نیست.

تدوینگر با ترکیب و پیوند نماها به مفهوم تازه و به یک معنای تازه می رسد که می تواند گویای درونی و ذهنی، باور و جهان بینی آن فرد باشد.

این کارگردان سینما و تلویزیون تصریح کرد: تدوینگر می تواند احساس خود را هم در اثر جاری کند و می تواند ساختار دراماتیک اثر را هم غنا بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین کارگردانی دوم در فیلم است / دانشکده رسانه تدوینگران خلاق تربیت می کند

تدوین کارگردانی دوم در فیلم است / دانشکده رسانه تدوینگران خلاق تربیت می کند