مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 08:172022-06-26اقتصادي

انجام بیش از 39 هزار سفر از جاده های ایلام از اول سال تاکنون


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد 39641 سفر در سطح جاده های استان انجام شده که به لحاظ آماری 14 درصد افزایش نسبت به مشابه سال گذشته وجود داشته است.

- سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استان ایلام یکی از پرترددترین مسیرهای حمل و نقل جاده ای و مسافری کشور است که اوج این تردد در ایام اربعین و در مسیر مرز بین المللی مهران است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد 39641 سفر در سطح جاده های استان انجام شده که به لحاظ آماری 14 درصد افزایش نسبت به مشابه سال گذشته وجود داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه کرد: تعداد 250133 مسافر از جاده های استان تردد داشته که نسبت به مشابه سال قبل 45 درصد افزایش صورت گرفته است.

چشمه خاور تصریح کرد: بیش از 11 میلیون وسیله نقلیه سبک از محورهای مواصلاتی استان تردد کرده که نسبت به مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش وجود داشته است.

وی در ادامه گفت: بیش از یک میلیون وسیله نقلیه سنگین در مسیرهای جاده ای استان تردد داشته که نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 39 هزار سفر از جاده های ایلام از اول سال تاکنون

انجام بیش از 39 هزار سفر از جاده های ایلام از اول سال تاکنون