مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 20:472022-06-25سياسي

سفیر ایران در بغداد: حامی دولت جامعی هستیم که نماینده آرای مردم عراق باشد


سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با رییس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق، تأکید کرد که تهران از هر شخصیت ملی گرایی که منافع عراق و ملت آن را در اولویت خود قرار می دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد امروز شنبه با خالد العبیدی رییس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق دیدار کرد.

پایگاه خبری موازین نیوز ضمن نقل بیانیه دفتر العبیدی، گزارش داد، آل صادق و هیأت همراه وی با العبیدی دیدار و طرفین مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی را بررسی کردند.

العبیدی گفت که عراق مایل است بهترین روابط را در تمامی زمینه ها با همسایگانش داشته باشد؛ به نحوی که این روابط به سود منافع مشترک دو کشور باشد.

وی با بیان اینکه حسن همجوری و افزایش همکاری بین کشورها، عاملی در تثبیت امنیت و ثبات است، تصریح کرد، ضعف عراق باعث اختلالهای گسترده ای شده است که بیشتر کشورهای خاورمیانه از آن متضرر شده اند.

آل صادق هم با بیان اینکه یک عراق باثبات و مستقل، باعث ثبات در ایران، منطقه و جهان خواهد شد، گفت: ایران از هر شخصیت ملی گرایی که منافع عراق و ملت آن را در اولویت خود قرار می دهد، حمایت می کند.

وی خاطر نشان کرد، تهران حامی دولت جامعی است که نماینده تمامی آراء مردم عراق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در بغداد: حامی دولت جامعی هستیم که نماینده آرای مردم عراق باشد

سفیر ایران در بغداد: حامی دولت جامعی هستیم که نماینده آرای مردم عراق باشد