مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 19:522022-06-25سياسي

پرونده متروپل در مرحله تحقیقات مقدماتی است


رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به روند رسیدگی به پرونده متروپل گفت: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و رسیدگی دقیق و کارشناسی با تکمیل تحقیقات مقدماتی در مرحله دادسرا و صدور کیفر خواست انجام می شود و پرونده به دادگاه ارسال و طبق قانون به آن رسیدگی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی دهقانی در نشست خبری که امروز (4 تیرماه) به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، ضمن گرامیداشت این هفته و سالروز شهادت دکتر بهشتی، اظهار کرد: مطبوعات وسیله ارتباط بین جامعه و مسئولین هستند که باید امانت دار باشند و قوانین و مقررات را رعایت کنند و آگاهی لازم برای اطلاع رسانی خبر به جامعه را داشته باشند.

ما نیز هم قانون خاص مطبوعات را داریم و هم شیوه خاص رسیدگی به اتهامات مطبوعاتی را.

در کنار سایر رسیدگی ها که دستگاه قضایی انجام می دهد، به موجب قانون شیوه خاصی برای رسیدگی به اتهامات مطبوعات یا جرمی که از طریق مطبوعات اتفاق افتاده صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در دوره تعالی و تحول با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه هدف بر این است که خدمتگزاری مطلوبی به مردم ارائه دهیم و با توجه به وظایفی که دستگاه قضا به عهده دارد به موجب اصل 176 قانون اساسی گستره عظیمی از خدمتگزاری در قوه قضاییه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده متروپل در مرحله تحقیقات مقدماتی است

پرونده متروپل در مرحله تحقیقات مقدماتی است