مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 19:372022-06-25سياسي

دشمن با همه توان به جنگ اقتصادی با ایران آمده است


دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمن همواره در صدد ضربه زدن به نظام و کشور است، گفت: کشورهای مخالف ایران امروز با تمام توان خود را در مسیر جنگ اقتصادی علیه ما قرار داده اند تا به اهداف خود برسند و این کارگران سربازان جنگ اقتصادی تلقی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، در بازدید از شرکت دانش بنیان خوارزمی، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، گفت: این مناسبت فرصت مناسبی برای ایجاد تعامل و ارتباط میان نهادهای مربوطه و همکار است.

وی در ادامه به اهمیت نقش کارگر در امروز کشور و مکتب اسلام پرداخت و یادآور شد: کارگری افتخار است؛ باید بدانیم که جایگاه کارگران در پیشگاه خداوند بسیار ارزشمند است.

  دادستان کل کشور در ادامه به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: 8 سال کسانی در حادثه ای از پیش طراحی شده توسط استکبار و به عاملیت صدام حملات همه جانبه به ایران داشتند، با این هدف که نظام جمهوری اسلام را نابود کنند.

وی اظهار کرد: ملت به پا خواسته زیر سایه فرامین رهبر کبیر انقلاب به دفاع از این مرز و بوم پرداختند و نقشه شیطانی دشمن را با چنگ و دندان و بدون کمترین امکانات نقشه بر آب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با همه توان به جنگ اقتصادی با ایران آمده است

دشمن با همه توان به جنگ اقتصادی با ایران آمده است