مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 19:072022-06-25اجتماعي

آقابهرام، یار 30 ساله «یار مهربان»/ خورجین اش بوی کتاب می دهد


بهرام قربانیان، معلم خوش ذوق همدانی 30 سال است هر روز راهی این روستا و آن روستا می شود تا دست «یار مهربان» را در دست مردم نهد به این امید که به روزگارشان رنگ تازگی دهد و سرزندگی.

- خبرگزاری فارس-همدان، علی پنبه ای: خورجینش بوی کتاب می دهد، بوی کاغذ که معطر به کلمه است و اندیشه.

از همان سال های دور، یعنی درست سال 1368 که از تربیت معلم و از رشته علوم تربیتی فارغ التحصیل می شود، راه تربیت را می یابد و کتاب را همراه می کند تا راه انبیاء یعنی معلمی را به خوبی بپیماید؛ آری او هم شغل انبیاء را برگزیده و هم به کتاب که معجزه خاتم انبیاست، اعتقاد راسخ و کامل دارد و به مدد این دو به دنبال بهتر شدن جامعه ای است که در آن رشد و نمو پیدا کرده است.

زندگی اش را نیز بر اساس همین دو رکن به پیش می برد و پیک کتاب می شود، هر روز خورجین موتورش را پر از کتاب می کند و روستا به روستا، مدرسه به مدرسه راه های خاکی و آسفالته را می پیماید تا یار مهربان را به دست دانش آموزان و معلمان برساند، گاهی سفارش کتاب خاصی دارد و گاهی هم خودش به فراخور حال معلم و یا دانش آموز کتابی را معرفی می کند.

این قصه از 30 سال و اندی پیش آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد تا انسان ها بتوانند نخستین گام موفقیت یعنی خودشناسی را آسوده تر بپیمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقابهرام، یار 30 ساله «یار مهربان»/ خورجین اش بوی کتاب می دهد

آقابهرام، یار 30 ساله «یار مهربان»/ خورجین اش بوی کتاب می دهد