مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:472022-06-25سياسي

تمام پرونده های معوقه قضایی در گنبدکاووس مختومه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسن شهابی رییس دادگستری شهرستان گنبدکاووس در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در یکسال گذشته در حوزه قضایی شهرستان در شورای حل اختلاف تعداد 22 هزار و 732 فقره پرونده وارد شده و تعداد 23 هزار و 148 فقره پرونده مختومه و خارج شده که با افزایش رسیدگی به 411 فقره پرونده عملکرد مثبتی داشته است.

وی تصریح کرد: در حوزه دادسرای عمومی و انقلاب نیز ورودی پرونده های جرائم کیفری 38 هزار و 911 فقره و خروجی پرونده ها 39 هزار و 234 فقره بوده که با 323 فقره افزایش رسیدگی عملکرد مثبت داشته است.

رییس دادگستری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تعداد 16 شعبه موثر در دادگاه عمومی و انقلاب  فعالیت داشته که در سال گذشته تعداد 31 هزار و 684 فقره پرونده به این حوزه وارد و تعداد 32 هزار و 59 فقره پرونده در دادگاه حقوقی و کیفری رسیدگی شده است.

شهابی ادامه داد: در راستا سند تحول دستگاه قضایی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب رعایت حقوق و کرامت انسانی و رسیدگی به آن مهمترین و نخستین مقوله ما خواهد بود.

وی یادآور شد: دادرسی بدون کاغذ و یا الکترونیکی شدن دادرسی از دیگر برنامه های مهم ما بوده که سبب کاهش زمان رسیدگی و کمک به اطاله دادرسی کرده و از مداخلات انسانی می کاهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام پرونده های معوقه قضایی در گنبدکاووس مختومه شد

تمام پرونده های معوقه قضایی در گنبدکاووس مختومه شد