مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:272022-06-25دانش

از «آرزوهای دست ساز» تا «در مکتب مصطفی»/تجدیدچاپ سه عنوان پرفروش انتشارات «راه یار»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در روز های اخیر آرزو های دست ساز ، در مکتب مصطفی و به اضافه مردم ، سه عنوان انتشارات راه یار با استقبال مخاطبان، - از آرزوهای دست ساز تا در مکتب مصطفی /تجدیدچاپ سه عنوان پرفروش انتشارات راه یار در روزهای اخیر آرزوهای دست ساز ، در مکتب مصطفی و به اضافه مردم ، سه عنوان انتشارات راه یار با استقبال مخاطبان، بار دیگر تجدیدچاپ و روانه بازار نشر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در روز های اخیر آرزو های دست ساز ، در مکتب مصطفی و به اضافه مردم ، سه عنوان انتشارات راه یار با استقبال مخاطبان، بار دیگر تجدیدچاپ و روانه بازار نشر شدند.

بنابرین گزارش، در مکتب مصطفی؛ جستاری علمی در سیره تربیتی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده، به عنوان الگوی تربیت نیروی انسانی در تشکل های مردمی تألیف جمال یزدانی، اولین عنوان این ناشر است که به تازگی، چاپ چهاردهم آن منتشر شده است.

نویسنده این کتاب با نگاه به تربیت غیررسمی ازجمله طرح تربیتی صالحین که توسط سازمان بسیج مستضعفین اجرا شده، به این موضوع می پردازد که مستشاران، فرماندهان و رزمندگان جوان در میدان نبرد با تکفیری ها در سوریه، نشان می دهد که جریان تربیت غیررسمی، که عمدتاً در پایگاه های بسیج و هیئت ها حضور دارد، توانسته است نیرو های تراز انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «آرزوهای دست ساز» تا «در مکتب مصطفی»/تجدیدچاپ سه عنوان پرفروش انتشارات «راه یار»

از «آرزوهای دست ساز» تا «در مکتب مصطفی»/تجدیدچاپ سه عنوان پرفروش انتشارات «راه یار»