مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:122022-06-25بين الملل

حکم تاریخی دیوان عالی آمریکا و آغاز موج تازه اعتراضات در آمریکا


حکم تاریخی دیوان عالی آمریکا درباره سقط جنین همزمان با عملکرد بد دولت بایدن در زمینه اقتصاد و سیاست خارجی، آمریکا را با دور تازه ای از اعتراضات و خشونت مواجه کرده است که معلوم نیست پایان آن به کجا ختم می شود.

-   *شهرهایی که دستخوش ناآرامی و خشونت شده است واشنگتن دی سی - پایتخت ایالات متحده به خصوص محل دیوان عالی آمریکا یکی از مکان هایی بود که هزاران نفر مقابل آن تجمع کردند تا اعتراض خود را به تصمیم دولت بایدن ابراز کنند.

نیویورک - شهر نیویورک نیز دستخوش ناآرامی هایی بود به طوریکه گزارش ها نشان می دهد بیش از 10 هزار نفر در اعتراض به تصمیم دیوان عالی ایالات متحده در پارک میدان واشنگتن در شهر نیویورک تجمع کردند و دموکرات ها را مسئول وضعیت فعلی در ایالات متحده دانستند.

شیکاگو - از طرف دیگر، هزاران معترض آمریکایی در میدان فدرال شیکاگو تظاهرات برپا کردند و در گفت وگو با رسانه ها گفتند که دولت بایدن به حقوق دموکراتیک آن ها حمله کرده است و از تصمیم دیوان عالی ایالات متحده ابراز نگرانی کردند.

جوان ها نیز تابلونوشته هایی را با خود حمل می کردند که بر روی آن ها نوشته شده بود: کار آن ها محدود به این جا نمی شود و آن ها در رو متوقف نخواهند شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم تاریخی دیوان عالی آمریکا و آغاز موج تازه اعتراضات در آمریکا

حکم تاریخی دیوان عالی آمریکا و آغاز موج تازه اعتراضات در آمریکا